Subskrypcja

Częste pytania - FAQ

  1. Jak sprawdzić dostępność produktów?
  2. Jak zostanie dostarczony zakupiony towar?
  3. Jaki jest koszt dostawy?
  4. Złożyłem zamówienie, kiedy otrzymam paczkę?
  5. Czy muszę zakładać konto, aby zamówić fajerwerki?
  6. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
  7. Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
  8. Czy filmy z efektami fajerwerków są aktualne?

 

1. Jak sprawdzić dostępność produktów?

Przy każdym produkcie w sklepie znajduje się informacja o jego dostępności. Jeżeli produkt jest niedostępny, to przy produkcie znajduje się informacja "Towar niedostępny".

2. Jak zostanie dostarczony zakupiony towar?

Zamówienia dostarczamy kurierem Delta City. Nie korzystamy z usług Poczty Polskiej.

3. Jaki jest koszt dostawy?

Koszt dostawy paczki z fajerwerkami, której waga nie przekracza 30kg przy zapłacie przelewem zwykłym lub w systemie płatności internetowych PayU wynosi 20zł, a w przypadku zapłaty za pobraniem (płatność w momencie odbioru paczki od kuriera) - 25zł. Zamówienia złożone na wartość równą lub powyżej 300 zł dostarczane są na nasz koszt.

4. Złożyłem zamówienie, kiedy otrzymam paczkę?

Jeżeli zamówienie zostało złożone do godziny 12:00 i opłacone za pomocą płatności online PayU lub została wybrana opcja zapłaty "za pobraniem", to najprawdopodobniej paczka zostanie dostarczona następnego dnia roboczego. W przypadku płatności przelewem zwykłym, paczkę wyślemy w momencie zaksięgowania wpłaty na naszym koncie. Jeżeli zależy Ci na czasie, to wybierz opcję płatności "za pobraniem" lub płatności online PayU.

5. Czy muszę zakładać konto, aby zamówić fajerwerki?

Nie, nie musisz zakładać konta. Możesz dokonać zakupu fajerwerków bez rejestracji (zakładania konta) w naszym sklepie. Aby złożyć zamówienie możesz również zadzownić do nas na numer +48511911959 lub napisać na sklep@petardysklep.pl podając nam informacje o produktach i wskazując adres dostawy.

6. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi zaznacz opcję „Chcę otrzymać fakturę VAT” i podaj dane do faktury.

7. Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienie jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48511911959

8. Czy filmy z efektami fajerwerków są aktualne?

Tak, wszystkie filmy z efektami fajerwerków zamieszczone w naszym sklepie prezentują oferowany towar i są naszego autorstwa.